9 Aralık 2010 Perşembe

Gebe kalamadım

9 Aralık 2010 Perşembe |

Gebe kalamadım

23 yaşında, 6 aylık evli bir kadınım. İlk gece hamile kaldım ve 2 aylık bebeğimi düşürdüm. Aradan 4 ay geçti ama hâlâ gebe kalamadım. Çocuk sahibi olmayı çok istiyoruz. Doktora gidelim mi yoksa biraz daha bekleyelim mi?

CEVAP

Çok erken gebe kalmışsınız. Demek ki sizin ve eşinizin önemli bir sorunu yok. Gebelik için düşükten sonraki 1-2 ayı da dikkate almazsak henüz 2 aydır çocuğunuz olmuyor. Bir süre mesela 3-4 ay daha bekledikten sonra hâlâ olmuyorsa bir doktora gitmenizde yarar var. Aslında yeni evlenenler için biz 1 sene kadar bekliyoruz.


Ama siz "Çok çocuk istiyorum" diyorsunuz en azından psikolojik olarak rahatlarsınız diye düşünüyoruz..


Related Posts



0 yorum:

Yorum Gönder

,



diyet diyet

.

 
Copyright © Zayıflama, Diyet ve Kadınlar