16 Aralık 2010 Perşembe

Sertleşme Sorunu Yaşıyorum

16 Aralık 2010 Perşembe |

Soru', Sertleşme Sorunu Yaşıyorum

30 yaşındayım, 2.5 yıldır vücut geliştirme yapyorum ve 1.5 aydır besin desteklerinden kullanıyorum. Sorunum sertleşme olmaması. Sabahları çok az sertleşme oluyor ama tam değil. İlişki sırasında yine az oluyor, devamında kayboluyor. Çok istekliyim. Kadınlar beni tahrik ediyor ama kısa zamanda hevesim kayboluyor. StrestefN*labilir mi?

Cevap:

Herhangi bir hormon veya hormonları etkileyen ilaç kullanmadığınıza göre böyle bir risk altında değilsiniz. Bahsettiğiniz gibi stres bu tip performans sorunlarının kaynağı olabilir. Tabii ki bu konuda ayırıcı tanı yapılıp kesin tanının koyulması ve sorunun giderilmesi için bu konularla ilgilenen bir üroloji uzmanına, tercihen bir androloğa başvurmalısınız.



Related Posts



0 yorum:

Yorum Gönder

,



diyet diyet

.

 
Copyright © Zayıflama, Diyet ve Kadınlar