27 Haziran 2010 Pazar

Cevizli Susamlı Kuru Vişne Hoşafı

27 Haziran 2010 Pazar |
CEVİZLİ SUSAMLI KURU VİŞNE HOŞAFI

MALZEME:
-1 kâse kuru uişne
-3 su bardağı su
-1 su bardağı şeker
-1 çay bardağı susam
-1 çay bardağı ceuiz

YAPILIŞI:

Kuru vişneleri akşamdan ıslattım. Sabaha suya koyup şekerle birlikte kaynattım. Bir yandan susamlanmı bir tavada güzelce ka­vurdum. Kavrulmuş susam şahane kokuyor. Susamlarımı robottan geçirdim. Aslında bu iş bakır havanda pek güzel yapılır. Cevizlerimi az iri kalacak şekilde kıydım.
Vişnelerim artık pişip, hoşaf kıvamına gelince, ocaktan aldım, soğumaya bıraktım. Servis ederken üzerine susam ve ceviz serp­tim. Unutmadan, kavrulup dövülmüş susam, içinde incir olan bü­tün hoşaflara çok lezzet katıyor.


Related Posts



0 yorum:

Yorum Gönder

,



diyet diyet

.

 
Copyright © Zayıflama, Diyet ve Kadınlar