26 Mayıs 2010 Çarşamba

KALP HASTALIKLARI

26 Mayıs 2010 Çarşamba |
KALP HASTALIKLARI
Yol açan zihinsel davranış kalıbı:
Kişi hayata karşı hissettiği şevki ve hevesi yitirdiği ve özellikle de büyük bir içsel çöküş yaşadığında zaman ortaya çıkar. Kalp krizi, yaşam boyu benimsediğimiz bir hayat tarzının sonucudur. Hayatımızı genelde kazan¬ma arzusu, üstlendiğimiz zorunluluklar ve de en önemlisi birlikte yaşadığımız insanlar etrafında kurarız. Kendi özümüzle olan duyumsal bağlantımızı kaybederiz. Yaşamımızı başarılar etrafında kurmaya başlarız. Toplumda iyi bir konum edinmek ve maddi açıdan refaha ulaşmak amacını güderiz.
Herhangi bir sebepten ötürü bu temellerin harabeye dönüştüğünü görürsek öylesine büyük bir şok yaşarız ki yaşama sevincimizi kaybederiz. Müşterilerimden biri kalp krizi geçirdikten kısa bir süre sonra bana geldi ve şu soruyu sordu: Stres altında değilim, yaşamım gayet sakin, neden kalp krizi geçirdim? Ona son zamanlarda büyük bir hayalkırıklığı yaşayıp yaşamadığını sordum. Çabucak cevap verdi evet, geçirdim, hayatım boyunca çocuklarım uğruna yaşadım, onlar için birçok şeyden ödün verdim, şimdiyse bana soğuk ve mesafeli bir biçimde davranıyorlar, bu yüzden kendimi çok yalnız hissediyorum ve onlar için yapmış olduğum fedakârlıkların karşılığını alamadığımı düşünüyorum.
2007'de sinemalarda gösterilen "CLICK" adlı A.B.D. yapımı filmde, kalp krizinin duygusal mekanizması mükemmel bir biçimde gözlemlenebilir. Filmde kendini takıntılı bir biçimde işine vermiş bir adamın hayatını görüyoruz. Adam ailesiyle, eşiyle ve çocuklarıyla yakın ilişkiler kurmayı hayatı boyunca reddediyor. Hayattaki hedefine ulaşıp milyoner olduğundaysa adam hayatta yalnız başına olduğunu fark ediyor. Asla hak ettikleri değeri vermediği ailesi ve eşi onu terk ediyorlar. Adam, hayatı boyunca değer verip durduğu şeylerin (yani statü ve paranın) birer yalandan, birer hayalden ibaret olduklarını fark ediyor. Bunun sonucunda yaşadığı şok öyle büyük oluyor ki bir kalp krizi geçiriyor.
Yaşama sevincin veya kişisel heveslerin azaldığı veya yok olduğu takdirde veya daha önceden bir kalp krizi geçirdiysen kendine dönüp bak. Alışkanlıklarını gözlemle, aileyle ve işle ilgili durumlarda nasıl hareket ettiğini gör. Hayattaki değerlerini yeniden gözden geçir. Varoluşun boyunca kayıplara karışmış olan gerçek karakterini ara. Özünü yeniden kazan ve yeniden kendin ol.
öneriler;
Önce doktora gidilmeli. Doktorunuzun vereceği tıbbi tedaviye destek olarak • Altın otu ile güzel avratotunu çay gibi demleyin.
•Üzüm suyu çok yararlıdır.
•Yoğurdun içine bir çay kaşığı ceviz yağı ilave edip yiyin.
•Alıç çiçeği ve oğul otunu çay gibi için.
•Bir sürahi su içinde bir büyük çubuk tarçın, iki yaprak nane, bir limonun suyu, bir limon kabuğu rendesi kaynatın, geceden buzdolabına koyun, gün içinde tüketin.
•Mevsiminde taze ıspanak, maydanoz, salatalık, kereviz yapraklarını meyve sıkacağından geçirip her gün bir su bardağı için.
•Bol bol sebze yemeği, sebze çorbası yiyin.
•Sarımsak, ceviz, elma sirkesi tüketin.


Related Posts



0 yorum:

Yorum Gönder

,



diyet diyet

.

 
Copyright © Zayıflama, Diyet ve Kadınlar